contact

onze clubdichter

Starten maar

een nieuw seizoen gaat weer beginnen
ge moet nu op zondag niets meer verzinnen
nieuwe en oude fietsen staan te blinken
de meesten onder ons zijn al bij de pinken
de kledij en drinkpullen staan klaar
en niet te vergeten ,het etenswaar
er zijn ook enkele nieuwe leden
natuurlijk zijn we daarmee heel tevreden
er is nu o.a. een tweede dame bij
wat de elite niet heeft,dat hebben wij
ons seizoensprogramma oogt weer mooi
al die mooie wegen vallen ons weer ten prooi
we zijn klaar voor het gezever en gezwans
terwijl we fietsen op een leuke cadans
het 2-daagse weekend is ook weer van de partij
je moet het echt eens meemaken van dichtbij
wie kampioen wordt,dat willen we nu nog niet weten
laat ons eerst maar lekker veel zweten
laten we er weer een leuk seizoen van maken
en fietsen als vrienden, als maten
want boven alle prestaties en km heen
staat de vriendschap nog altijd op nr 1

pantani-wim

1 opmerking:

Anoniem zei

Schitterend gedicht!
Pantani kan rijmen en dichten zonder zijn gat op te lichten!
Zegt een pseudodichter tegen Pantani:"Wim,ik kan rijmen en dichten zonder mijn gat op te lichten"."Ha",zegt Pantani,"ik luister".De pseudodichter:"Ik steek mijn vinger in mijn gat!".
Pantani:"Jama,dat rijmt niet?!"."Neen",zegt de pseudodichter,"maar het DICHT wel!"....

Groeten en tot zondag,

Red Philippe