contact

WAAROM

Ze vragen me soms ,waarom ?
vind je fietsen dan niet stom
wat is daar nu plezant aan
is het niet beter op een tennisbaan
zitten afzien op een fiets
dat leid toch tot niets
je moet het gevoeld hebben
pas dan kan je het echt liefhebben
om er verslaafd aan te raken
moet je in een roes geraken
elke vezel in uw lijf die zich spant
en zich langzaam opwarmt
het bloed voelen stromen door de aderen
beter kan ik het niet omkaderen
de zadelpijn die je irriteert
pas dan ben je echt gelanceerd
het overwinnen van hellingen
het gebruiken van alle versnellingen
steeds sneller en verder kunnen gaan
alleen dan voel je je voldaan
de rug gekromd tegen de wind in
anderen vinden het vast waanzin
altijd maar nieuwe uitdagingen aangaan
het verlangen ernaar in elk orgaan
beter kan ik het niet omschrijven
misschien ben ik wel aan het overdrijven
maar door te doen kom je het zelf te weten
en pas dan word je echt bezeten

wim - pantani

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Een meesterwerk van onze clubdichter!Wie nu niet weet waarom,zal het nooit weten.
Bravo Pantani!

Anoniem zei

Champ, champ Chapeau, chapeau
Ik vraag mij nog iedere week af waarom je facteur bent geworden (voor mij zijn allen die bij de post werken , facteurs).
Met zo'n schrijverstalent kon je al menig boek geschreven hebben.
Waar haal je de mosterd ?
Waarom wordt je geen PR man bij de Veeka ? Of trainer ?
De schtbewaarder

Red Philippe zei

Beste schatbewaarder,bedankt voor de wierrook zonder tranen.Over 2 j haal ik de mosterd bij Abraham maar nu komt de inspiratie nog uit die zuurstofrijke Vlaamse lucht op zondagmorgen.PR man bij de Veeka valt moeilijk te combineren met de Tinekesactiviteiten om nog maar te zwijgen over de trainersstiel want topploegen trainen dus ook op zondagmorgen.

Groeten.

Anoniem zei

Your style is so unique in comparison to other people
I've read stuff from. Thanks for posting when you've got the opportunity,
Guess I will just book mark this page.

my web page - san diego bankruptcy lawyer

Anoniem zei

I'm pretty pleased to discover this page. I need to to thank you for your time just for this wonderful read!! I definitely really liked every part of it and I have you book marked to check out new information on your site. I hope you don't mind, I bookmarked Blogger:
WTC Tinekesvrienden at Delicious so my family will see it too.
May I also reveal a suggestion. Acquiring fantastic video marketing can be very challenging.
I find it most valuable to speak to a a San Diego Estate Planning
Attorney. Our team of San Diego Probate Attorneys are here to assist with all your legal
needs.

Also visit my site - Top Probate Attorney San Diego