contact

Verslag van de ersatzrit van 13 juli 2014 Moeskroen St-Denijs

Tinekesrit, naar zee? Rond Doornik? Het zal geen van beiden worden, door de slechte weervoorspellingen van vanmorgen heb ik in overleg met Wim mijn rit van 114km teruggeschroefd naar 68km. Aan de start stonden 9 man en een vrouw: Sabine, klaar om te vertrekken. Sabine, de vrouw van Bart Vanmarcke bestuurde de volgwagen. De rit gaat naar de heuvels boven Zwevegem, als we dan toch de rit halveren moest er iets tegenover staan, klimwerk. Mark kwam voor de start vragen niet te vlug te rijden, er is vorig week klijkbaar flink doorgereden. Via Bissegem, daar moest Sabine een verboden doorgang negeren, zo via Wevelgem, Lauwe, Moeskroen, Bellegem naar St Denijs dit over iedere bult die er ligt. In St Denijs (achter de kerk ) werden we getrakteerd op Cola en eierkoeken, bedankt Sabine en Bart. Daarna zetten we de tocht verder richting Kortrijk. Het was een korte maar pittige rit, 68km aan een gemiddelde van 24,50 met 518 hoogtemeters. Groeten van de parcoursbouwer Dirk Ramon

3 opmerkingen:

President zei

Bravo aan de 9 dapperen. Mijn goesting had last van het heersende Lagedrukgebied. Heb mij dan maar gekoesterd in het Hogedrukgebied van de First Lady...
Komende zondag moet ik ook forfait geven wegens feestje zaterdag. PM Willy zal deze keer de bestuursfuncties waarnemen

pantani zei

Ook ik geen goesting om weeral (zaterdag ook al )in de regen te fietsen. Bovendien was de fiets te mooi gekuist. De aanwezigheden gaan noteren en weer naar huis. Wonder boven wonder bleef het de ganse voormiddag droog. Of hoe buienradar het ook niet altijd juist kan voorspellen. Aan allen een prettig verlof en tot binnen 3 weken.

Red Philip zei

Wat een club! Nu ook al een multitaskfunctie : parscoursbouwer-crsismanager! Tijd om zondag de PM 1 week voor de derby op scherp te zetten als...de wolken weer niet overgeven.