contact

Tenteprenten in de Provence

5 opmerkingen:

Freddy Devadder zei

Wukn atleten, doa zoek mine velo nog nje kje wiln tegnzetten

pantani zei

Achter iedere tinekesrenner staat een sterke tentevrouw

Anoniem zei

k peize dat de nepen nog in die baaikes goan staan, t goan lik verwuvde coureurs zin

Carl Vannieuwkerke zei

REFERENDUM:

DAVID EN JACQUES THUISBLIJVEN, BIEKE EN RIKA VANAF HEDEN MEE MET DE TINEKESVRIENDEN. (Ze zien er op z'n zachtst gezegd sportiever uit dan hun respectievelijke partners, die momenteel waarschijnlijk aan het afkicken zijn van een wijnindigestie...)

Ik ben voor!!! Wie nog? Laat uw stem horen!

Het bestuur liet nu al weten dat de uitslag van het referendum bindend zal zijn, en ze zich ernaar zullen schikken.

Patrick Lefevere zei

Ik dacht dat het Tente-team een amateurgezelschap was dat enkel uit overjaarse mannen bestond waarvan de houdbaarheidsdatum allang verstreken was.Nu weet ik beter!Dit is een dynamisch team dat wijn,spacecake,vrouwvolkszotheid en vernieuwing hoog in het vaandel voert.Ik hoop dat ik volgend seizoen met Quick-Step onder het logo van Tente mag verschijnen.